آسو تجارت پارسیان یزد

English / فارسی

وحیدرضا خباززاده یزدی

رئیس هیئت مدیره

امین فلاح

نائب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل

احسان مصطفی ئیان

عضو هیئت مدیره

نیک می دانیم که هدف از توسعه و ترویج صادرات در واقع بهبود اوضاع اقتصادی یک کشور و به تبع آن بهبود استانداردهای زندگی مردم آن کشور می باشد. توسعه صادرات را می توان از طریق افزایش حجم صادرات، تنوع در محصولات صادراتی و یا بازارهای هدف صادراتی انجام داد. در برنامه توسعه صادرات دو عامل حیاتی وجود دارد، یکی فراهم کردن اطلاعات به عنوان یک ابزار راهبردی که ممکن است در سطوح مختلف طی فرآیند بین المللی شدن، شرکت ها بدان نیازمند باشند. عامل دیگر وجود شبکه ای منسجم از فعالان و نهادهایی است که به نحوی در برنامه توسعه صادرات درگیر می باشند. 
بنگاه هاي کوچک و متوسط به دليل محدوديت هايي که دارند نمي توانند به تنهايي منابع مالي و اطلاعاتي لازم براي اداره فعاليت هاي بازرگاني بين المللي خود را تامين کنند، به همين دليل بهترين راه براي اين واحدها براي ورود به بازارهاي جهاني و افزايش صادرات، حداقل در ابتداي کار استفاده از خدمات يک واسطه صادراتي است.
با بررسی نظريه های بين المللي شدن بنگاه هاي کوچک و متوسط و نيازهاي اطلاعاتي اين بنگاه ها در طول مسير بين المللي شدن یکی از بهترین بسترهای توسعه روابط بین المللی شرکت های کوچک و متوسط و متعاقب آن بین المللی شدن، شرکت های مدیریت صادرات می باشد که در کشورهای ژاپن، کره جنوبی، آمریکا و ... تجربه های موفقی از فعالیت های اینگونه شرکت ها را شاهد هستیم. برآوردهای پژوهشی حاکیست که با استقرار شرکت های مديريت صادرات به عنوان يک واسطه صادراتي، توسعه صادرات را شاهد خواهیم بود.
شرکت آسو تجارت پارسیان یزد، امروز با تیم سازی منسجم و هدفمند، درصدد تصاحب اهداف و برنامه های تدوینی خویش است. امید آن داریم که با هم افزایی و همگرایی بی نظیر به تعالی تجارت استان یزد و کشور عزیزمان ایران کمک شایانی داشته باشیم.

با احترام
امین فلاح-مدیرعامل

​همراه با مدیرعامل

تاریخچه شرکت

شرکت آسو تجارت پارسیان یزد در راستای تکمیل بخشی از پازل توسعه صادرات استان یزد و با هدف بین المللی سازی شرکت های کوچک و متوسط رسالت خود را تنظیم نموده است و بازارهای هدف این شرکت عمدتاً کشورهای عضو دو پیمان همکاری اقتصادی ECO و EUEA از جمله کشورهای روسیه، قزاقستان، افغانستان، گرجستان، ارمنستان، ازبکستان می باشد که در گروه های کالایی صنعت ساختمان (دارای سابقه درخشان صادرات حوزه سنگ و کاشی و سرامیک)، صنعت غذایی، دانش بنیان و فن آوری توسعه فعالیت داشته باشد. لازم به ذکر است شرکت آسو تجارت پارسیان یزد در 24دی ماه 1398 در اجلاس سالانه سازمان همکاری های اقتصادی (ECO) در تهران مصوبه برگزاری نمایشگاه اکورَف در پنج گروه کالایی با جامعه هدف تجار و بازرگانان کشورهای عضو اکو در شهر میراث جهانی یزد را اخذ نمود.
این شرکت همچنین دارای سوابق همکاری متعدد با شرکت های مختلف از جمله شرکت صدر بازرگان یزد، کنسرسیوم صادراتی سنگ استان یزد و... می باشد و تلاش نموده است با بهره گیری از شبکه سازی ها و ارتباطات شکل گرفته در کشورهای هدف، توسعه صادرات را رقم بزند.
با عنایت به طرح پیش رو، در مجموع کشور افغانستان در گروه های کالایی مدنظر دارای بازار کوتاه مدت می باشد و سایر کشورها از جمله روسیه، قزاقستان، ازبکستان، ارمنستان و گرجستان دارای بازارهای میان مدت و بلندمدت است که این مهم با توجه به بستر عضویت ایران در اتحادیه اقتصادی اورآسیا و همچنین اکو، می تواند تسهیل و تسریع گردد. سابقه فعالیت اعضای این شرکت در کشورهای موصوف از جمله مزیت های نسبی شرکت اطلاق می گردد بطوریکه زمینه و بستر اساسی ایجاد دفتر تجاری در قزاقستان به عنوان هاب اصلی این شرکت به طورکلی مهیا می باشد.
تأسیس دپارتمان مدیریت صادرات آسو تجارت پارسیان یزد بر اساس اهداف و مأموریت های شرکت و تربیت نیروی انسانی کارآمد برای ارتقا ظرفیت های بازرگانی از جمله اهداف میان مدت شرکت (دوسال پیش رو) می باشد.

​​​​​​​

چشم انداز ما

___________

ارائه خدمات رقابتی، با کیفیت بالا و خدمات مشتری منحصر بفرد در حالی که خلاقیت، انگیزه و کار تیمی کارکنان را در به صورت مکرر و مداوم بهبود می بخشد و از فناوری های روز و پیشرفته در کنار شبکه سازی منسجم بهره خواهد برد تا ارزش افزوده بالایی را خلق کند

مأموریت ما

___________

* آموزش های مداوم کارکنان و تسلط ایشان به دانش و مهارت های روز
* ارتقا مهارت های حل مسئله و تصمیم گیری
* ​​​​​​​توجهِ کارآمد و مداوم به مشتریان

* حفظ شهرت به عنوان یک تأثیرگذار معتبر، مشتری مدار و پویا در بازار و تجارت
* ایجاد مشارکت پایدار بین شبکه های صادراتی

ارزش های اساسی

___________

* برای درک نیازها و ارائه خدمات با کیفیت، همکاری ما با مشتریان نزدیک و تنگاتنگ و همراه با وفاداری و صداقت خواهد بود.
* نقاط قوت کسانی که با آنها کار می کنیم را تشخیص داده و برای غلبه بر نقاط ضعف خود و ایشان تمام تلاش خود را خواهیم داشت.
* با همه افراد با ادب، عزت، احترام رفتار خواهیم کرد.
* با هم به عنوان یک تیم برای ارائه خدمات با کیفیت همکاری خواهیم نمود.
* ارزش همه کارمندان را در دستیابی به اهداف شرکت خواهیم شناخت.
* ​​​​​​​خلاقیت و تفکر سیستمی را مبنای عمل خویش قرار خواهیم داد.
* مجموعه خود را به مسئولیت های اجتماعی متعهد می دانیم.

روش کار ما

___________

* تجزیه و تحلیل نیازهای مشتریان برای رسیدن به بهترین بازار با بهترین راه حل ها (تجزیه و تحلیل بازار)
* کسب اطلاعات در مورد محصولات و خدمات و راه های مشتریان
* با همکاری و هماهنگی شرکای محلی (در مقصد) تجزیه و تحلیل بازار و مهارت صورت گرفته و بهترین تصمیم اتخاذ می گردد
* با مساعدت و همراهی شرکای محلی خود، درها را به سمت مشتریان بالقوه باز کرده و از فعالیت های فروش پشتیبانی می کنیم
* تا زمان امضای قرارداد با مشتریان خود، همراه خواهیم بود
* در طول زمان، پشتیبانی را وظیفه خود می دانیم
* نگاه مجموعه ما به یک همکاری طویل المدت و طولانی است و در این راستا استراتژی بلند مدتی داریم

چارت سازمانی

___________

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آسو تجارت پارسیان یزد می باشد.